* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

March 29, 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

ok....trafik ke blog bangku kosong ramai betul...segan rasanya dengan blog yang x seberapa ni... hihi...



maka saya nak berkongsi trafik dari bangku kosong..
sesungguhnya, siapa yang x nak blog dia mendapat trafik yang tinggi kan?
ibarat taip blog syok sendiri...hihi
*alhamdulillah dah ramai yang follow,kalau x dulu, taip blog dan baca sendri je..haha*

so kali ni nak cuba tambahkan hit dekat my blog ni...diharapnya, ada orang yang nak melawat blog ni...

blog life's aint easy ni sebuah blog yang mengisahkan pasal hidup saya yang suka makan,berjalan dan semuanya pasal diri saya.... mula berblog sejak 2007 namun trafik x ramai sebab scope x meluas lagi.... sekarang ni baru la saya mengembangkan scope blog ni...

dah bertahun tulis blog tapi blog x pernah ramai yang datang... sebab dulu x aktif sangat berblog ni... study la katakan...

sekarang ni, trafik perlu ditambah sebab saya rasa,dengan posts saya, saya dapat menggembirakan ramai orang... dan bila orang gembira, saya lagi gembira! :D

thanks bangku kosong di atas peluang yang diberi...

nak join? boleh klik banner tu yer.. :D x pun, boleh ke sini...

luv,
ketawariang

2 comments:

~nsar~ said...

salam singgah dan ziarah dari bangku kosong..

ketawariang said...

terima kasih... :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...